פתיחת הגשת המועמדות לתפקידים הבכירים בצעירי מרצ 

חברות וחברים שלום רב,

צעירי מרצ חוזרים ובגדול – הסניפים מתעוררים, יש תנופת מפגשים ומצטרפים אלינו עוד ועוד פעילות ופעילים חדשים.

למרות כל אלו שהספידו את מרצ בשנים האחרונות, למרות הציניות והאדישות –  הוכחנו כי אין דבר החזק מאידיאולוגיה ומקבוצת אנשים שמחויבת לשינוי המציאות. אני מברך את כל המצטרפים והמצטרפות החדשים ומאחל לכם שתצליחו במשימתכם החשובה – להגדיל ולחדש את השמאל הישראלי.


אנחנו נמצאים רק בהתחלה – תהליכים אלו מחייבים אותנו להתחדש ולהשתנות.

לפיכך, אני מתכבד להכריז על פתיחת הגשת המועמדות לתפקידים הבכירים בצעירי מרצ – יו"ר הצעירים, חברות/י ההנהגה ויו"ר אסיפת הנציגים.

אני קורא לכל החברים והחברות להיות מעורבים בבחירות ולקחת חלק מרכזי בעיצוב סדר היום וההובלה של התנועה שלנו.

להלן המועדים לבחירות:

17.03 – פתיחת הגשת המועמדות לתפקידים: יו"ר צעירי מרצ, חברי הנהגת צעירי מרצ, יו"ר אסיפת הנציגים

27.03 – סגירת מועד להגשת מועמדות לתפקיד יו"ר צעירי מרצ, חבר הנהגה ויו"ר אסיפת הנציגים + פרסום טיוטת מועמדים ליו"ר צעירי מרצ וחבר הנהגה ופתיחת אפשרות להגשת ערעורים.

27.03 – פרסום טיוטת ספר בוחרים בבחירות למוסדות צעירי מרצ.

03.04 – מועד אחרון אחרון להגשת ערעורים על אי הכללות ברשימת מועמדים לתפקידים השונים ובספר הבוחרים.

06.04 – פרסום החלטות ערעורים + פרסום רשימת מועמדים סופית לתפקידים

16.05 – בחירות ליו"ר צעירי מרצ ולהנהגת הצעירים

הגשת המועמדות תעשה ע"י טופס מועמדות (מצורף בתחתית המייל) אשר יש להדפיס, למלא ולסרוק עם חתימה ידנית למייל של ועדת הבחירות בכתובת: [email protected]

על מנת לבחור ולהיבחר בבחירות הנ"ל יש לחדש חברות במרצ לשנת 2022. חבר/ת אסיפה אשר חברותו לא בתוקף לשנה זו לא יוכל להתמודד ולהצביע.

שימו לב כי הגשת המועמדות לתפקיד יו"ר צעירי מרצ בלבד מותנית באיסוף חתימות של לפחות 10 חברי/ות סניפים רשומים התומכים במועמדות.

טופס החתימות מצורף יחד עם טופס הגשת המועמדות.

טופס הגשת המועמדות >> https://drive.google.com/file/d/14YYJyef2W4h3dV6BxrlRpanFbYSchT70/view?usp=sharing 

מאחל לכל המועמדות והמועמדים בחירות מוצלחות!

שלכם ושלכן,

עומר שכטר,

יו"ר וועדת הבחירות של צעירי מרצ.

ניצן הורוביץ

שר הבריאות ניצן הורוביץ, נבחר לראשות המפלגה ביוני 2019. קודם לכן כיהן כח"כ מטעם מרצ בין השנים 2009-2015. ב-2013 התמודד לראשות העיר תל אביב-יפו מטעם מרצ. הורוביץ הוא חבר הכנסת ההומו המוצהר הראשון שעומד בראש מפלגה בישראל. הוא הקים את תנועת ישראל חופשית למאבק בכפייה דתית, הוביל את המאבק לשוויון הקהילה הגאה בישראל ופעל רבות למען הפרדת דת ומדינה ולקידום עירוניות מקיימת, תחבורה ציבורית והגנת הסביבה.

הורוביץ הוא בעל רקע עיתונאי עשיר מזה 30 שנה, ועסק רבות בסיקור עניינים בינלאומיים. הוא היה פעיל בארגונים לזכויות אדם וארגוני סביבה, חבר במכון מתווים ובגופים נוספים לקידום השלום ויחסי החוץ של ישראל. הוא בוגר הפקולטה למשפטים ועורך-דין. גר בתל אביב עם עידו, בן זוגו מזה שנים רבות.

לנתניהו יש חברים מיליארדרים
למרצ יש רק אתכם.

ניצן הורוביץ

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ, נבחר לתפקיד ביוני 2019 וכיהן בח"כ מטעם מרצ בין השנים 2009-2015. חבר הכנסת ההומו המוצהר הראשון שעומד בראשות מפלגה בישראל, הקים את תנועת ישראל חופשית ועמד בראשה, הוביל את המאבק לשוויון הקהילה הגאה בישראל ופעל רבות למען הפרדת דת ומדינה ובנושאים עירוניים, תחבורתיים וסביבתיים. בעל רקע עיתונאי עשיר מזה 30 שנה, עסק רבות בסיקור ענייני חוץ, היה חבר במכון מיתווים, בעל תעודת עו"ד מוסמך ובוגר הפקולטה למשפטים והתמודד לראשות העיר תל אביב ב-2013. גר בתל אביב עם בן זוגו.

דילוג לתוכן