כינוס ועידת מרצ לדיון בהצעות לשינוי החוקה והתקנון

חברות וחברי ועידה יקרים, 
 
כפי שהודענו בהודעה הקודמת של הנשיאות מיום 17.1.22 – כינוס ועידת מרצ לדיון בהצעות לשינוי החוקה והתקנון, יתקיים ביום חמישי ה-17.2.22 בשעה 17:00 באמצעות אפליקציית ה-ZOOM, וההצבעה תיערך במערכת אלקטרונית ייעודית, בדומה להצבעות האלקטרוניות שנערכו בוועידות קודמות. 

מזה מספר חודשים עמלה וועדת החוקה והתקנון של המפלגה על יצירת חוקה חדשה למפלגה אשר, אם תאושר בועידה הקרובה, תאחד למסמך אחד הן את החוקה והן את התקנון הקיימים ותחליף אותם, וזאת במטרה להנגיש ולפשט את מסמכי היסוד המשפטיים של המפלגה וכן לעדכן את הדינים במספר תחומים. וועדת החוקה והתקנון פרסמה קול קורא וקיבלה עשרות הצעות מחברים, את חלקן דחתה ואת חלקן שילבה בתוך הצעת הוועדה.

מצורף בזאת מכתבו של יו"ר ועדת החוקה והתקנון עו"ד תום דרומי-חכים לחברי הועידה.

לקריאת מכתבו של יו"ר ועדת החוקה >>>
לקריאת הצעת הוועדה המלאה >>>

בהתאם לתקנון הצעות שיעלו להצבעה בועידה הינן הצעות אשר זכו לתמיכת ועדת חוקה או הנהלת המפלגה. הצעות אשר לא נתמכו ע"י הגופים הנ"ל יוכלו לעלות להצבעה רק אם יוגשו לצד 30 חתימות של חברי ועידה.
בנוסף, חברי הועידה רשאים להגיש הסתייגויות לגבי סעיפים ספציפיים בנוסח המצורף.

כפי שפורסם, הגשת הסתייגויות או חתימות להעלאת הצעה שנדחתה תיעשה במייל לכתובת [email protected] עד יום 10.2.22 בשעה 19:00.

סדר יום מפורט וכן פירוט סדרי ההצבעה ישלחו בהמשך.

לסיום, אני מבקש להזכיר כי חברות וחברי הועידה נדרשים לחדש חברותם לשנת 2022. מן הראוי שחברי הוועידה יהיו הראשונים לחדש חברותם. ניתן לחדש חברות בצורה פשוטה נוחה ויעילה באתר המפלגה בקישור:
https://a.meretz.org.il/hitpakdut/

בברכה,

רן כהן  
יו"ר נשיאות הוועידה

ניצן הורוביץ

שר הבריאות ניצן הורוביץ, נבחר לראשות המפלגה ביוני 2019. קודם לכן כיהן כח"כ מטעם מרצ בין השנים 2009-2015. ב-2013 התמודד לראשות העיר תל אביב-יפו מטעם מרצ. הורוביץ הוא חבר הכנסת ההומו המוצהר הראשון שעומד בראש מפלגה בישראל. הוא הקים את תנועת ישראל חופשית למאבק בכפייה דתית, הוביל את המאבק לשוויון הקהילה הגאה בישראל ופעל רבות למען הפרדת דת ומדינה ולקידום עירוניות מקיימת, תחבורה ציבורית והגנת הסביבה.

הורוביץ הוא בעל רקע עיתונאי עשיר מזה 30 שנה, ועסק רבות בסיקור עניינים בינלאומיים. הוא היה פעיל בארגונים לזכויות אדם וארגוני סביבה, חבר במכון מתווים ובגופים נוספים לקידום השלום ויחסי החוץ של ישראל. הוא בוגר הפקולטה למשפטים ועורך-דין. גר בתל אביב עם עידו, בן זוגו מזה שנים רבות.

לנתניהו יש חברים מיליארדרים
למרצ יש רק אתכם.

ניצן הורוביץ

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ, נבחר לתפקיד ביוני 2019 וכיהן בח"כ מטעם מרצ בין השנים 2009-2015. חבר הכנסת ההומו המוצהר הראשון שעומד בראשות מפלגה בישראל, הקים את תנועת ישראל חופשית ועמד בראשה, הוביל את המאבק לשוויון הקהילה הגאה בישראל ופעל רבות למען הפרדת דת ומדינה ובנושאים עירוניים, תחבורתיים וסביבתיים. בעל רקע עיתונאי עשיר מזה 30 שנה, עסק רבות בסיקור ענייני חוץ, היה חבר במכון מיתווים, בעל תעודת עו"ד מוסמך ובוגר הפקולטה למשפטים והתמודד לראשות העיר תל אביב ב-2013. גר בתל אביב עם בן זוגו.

דילוג לתוכן