בחירות לראשות רשימת מרצ למועצת העיר ת"א-יפו

חברות וחברים,

המאבק על אופיה הדמוקרטי של ישראל נמצא בעיצומו. חברי מרצ משתתפים בהפגנות ובמחאות השונות ובנוסף, המפלגה נערכת לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, שידרשו הפעם היערכות שונה נוכח המצב שאליו נקלעה המפלגה.

בשלב הראשון, בהתאם לחוקת המפלגה, נבחר אך ורק ראש הרשימה למועצה המקומית. הרכבת הרשימה מתרחשת בשלב מאוחר יותר.

חבר/ה אשר עומד/ת בתנאים הקבועים בחוקה ורוצה להגיש מועמדות לראשות הרשימה בלבד בסניף שלו מתבקש להגיש מועמדות באמצעות מילוי טופס הגשת מועמדות ושליחתו בדוא"ל לכתובת [email protected] .

לתשומת לבכם הגשת מועמדות תתבצע אך ורק לכתובת זו בדרך של שליחת טופס מועמדות חתום.

הבחירות בסניף תל אביב תהיינה בחירות אינטרנטית ותתקיימנה ביום 19.3.23

להלן הלוז המלא שהוחלט:

19.3.23 – *יום הבחירות*

23.2.23 החלטה סופית בערעורים על מועמדות

22.2.23 – מועד אחרון לערעור על אישור /אי-אישור מועמדות 

20.2.23 אישור/אי אישור מועמדות ע"י ועדת הבחירות

19.2.23 מועד אחרון להגשת מועמדות 

16.2.23 פרסום ספר בוחרים

15.2.23 פתיחת האפשרות להגשת מועמדות

מועד אחרון להגשת ערעור על התוצאות – 27.3.23 

מועד אחרון לפרסום התוצאות – 20.3.23 

בברכה,

עדי פלד,

יו"ר ועדת הבחירות המיוחדת לראשות רשימת מרצ למועצת העיר תל אביב-יפו, ומ"מ יו"ר ועדת הבחירות המרכזית של מרצ

ניצן הורוביץ

שר הבריאות ניצן הורוביץ, נבחר לראשות המפלגה ביוני 2019. קודם לכן כיהן כח"כ מטעם מרצ בין השנים 2009-2015. ב-2013 התמודד לראשות העיר תל אביב-יפו מטעם מרצ. הורוביץ הוא חבר הכנסת ההומו המוצהר הראשון שעומד בראש מפלגה בישראל. הוא הקים את תנועת ישראל חופשית למאבק בכפייה דתית, הוביל את המאבק לשוויון הקהילה הגאה בישראל ופעל רבות למען הפרדת דת ומדינה ולקידום עירוניות מקיימת, תחבורה ציבורית והגנת הסביבה.

הורוביץ הוא בעל רקע עיתונאי עשיר מזה 30 שנה, ועסק רבות בסיקור עניינים בינלאומיים. הוא היה פעיל בארגונים לזכויות אדם וארגוני סביבה, חבר במכון מתווים ובגופים נוספים לקידום השלום ויחסי החוץ של ישראל. הוא בוגר הפקולטה למשפטים ועורך-דין. גר בתל אביב עם עידו, בן זוגו מזה שנים רבות.

לנתניהו יש חברים מיליארדרים
למרצ יש רק אתכם.

ניצן הורוביץ

יו"ר מרצ ח"כ ניצן הורוביץ, נבחר לתפקיד ביוני 2019 וכיהן בח"כ מטעם מרצ בין השנים 2009-2015. חבר הכנסת ההומו המוצהר הראשון שעומד בראשות מפלגה בישראל, הקים את תנועת ישראל חופשית ועמד בראשה, הוביל את המאבק לשוויון הקהילה הגאה בישראל ופעל רבות למען הפרדת דת ומדינה ובנושאים עירוניים, תחבורתיים וסביבתיים. בעל רקע עיתונאי עשיר מזה 30 שנה, עסק רבות בסיקור ענייני חוץ, היה חבר במכון מיתווים, בעל תעודת עו"ד מוסמך ובוגר הפקולטה למשפטים והתמודד לראשות העיר תל אביב ב-2013. גר בתל אביב עם בן זוגו.

דילוג לתוכן